SYMULACJA NR 1: opracować sesję szkoleniową dot. komunikacji niewerbalnej na fundamencie analizy fragmentów z jednego z następujących filmów:
Filadelfijska opowieść; George Cukor
Przypadek Pekosińskiego ; Grzegorz Królikiewicz, Wiek męski – teraz albo nigdy; Raphael Fejtö
Jeździec bez głowy; Tim Burton
Sami swoi; Sylwester Chęciński, Narkomani; Jerry Schatzberg
Hooligans; Lexi Alexander
Asoka Wielki ; Santosh Sivan, Ciemna strona Wenus; Radosław Piwowarski
Manhattan; Woody Allen, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
Kolekcjoner; Gary Fleder
Walentynki; Jamie Blanks, Straszny film 2; Keenen Ivory Wayans
Znaki; M. Night Shyamalan
Kapitan Corelli ; John Madden
ZADANIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na podstawie teledysku do jednego z poniższych przebojów:
Moody Blues, The, Days Of Future Passed, Savoy Brown, Shake Down
Cure, The, Wish, Dżem, Modlitwa III – Pozwól mi, Front Line Assembly, Caustic Grip
Black Sabbath, Black Sabbath, Dire Straits, Love Over Gold, Sting, …Nothing Like The Sun
Metallica, Metallica
ĆWICZENIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego prezentowania skomplikowanych treści. Przygotować zrozumiałą dla dzieci instrukcję aplikowania jednej zznajdujących się na naszej liście substancji medycznych:
47.0, Leki wpływajace na gospodarke lipidową – fibraty
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
35.0, Leki antyadrenergiczne działajace ośrodkowo – klonidyna
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
197.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o krótkim działaniu