Dla zainteresowanych – trenerzy – przedmiot socjologia


SYMULACJA NR 1: opracować sesję szkoleniową dot. komunikacji niewerbalnej na fundamencie analizy fragmentów z jednego z następujących filmów:

  • Filadelfijska opowieść; George Cukor
  • Przypadek Pekosińskiego ; Grzegorz Królikiewicz, Wiek męski – teraz albo nigdy; Raphael Fejtö
  • Jeździec bez głowy; Tim Burton
  • Sami swoi; Sylwester Chęciński, Narkomani; Jerry Schatzberg
  • Hooligans; Lexi Alexander
  • Asoka Wielki ; Santosh Sivan, Ciemna strona Wenus; Radosław Piwowarski
  • Manhattan; Woody Allen, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
  • Kolekcjoner; Gary Fleder
  • Walentynki; Jamie Blanks, Straszny film 2; Keenen Ivory Wayans
  • Znaki; M. Night Shyamalan
  • Kapitan Corelli ; John Madden

    ZADANIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na podstawie teledysku do jednego z poniższych przebojów:

  • Moody Blues, The, Days Of Future Passed, Savoy Brown, Shake Down
  • Cure, The, Wish, Dżem, Modlitwa III – Pozwól mi, Front Line Assembly, Caustic Grip
  • Black Sabbath, Black Sabbath, Dire Straits, Love Over Gold, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Metallica, Metallica

    ĆWICZENIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego prezentowania skomplikowanych treści. Przygotować zrozumiałą dla dzieci instrukcję aplikowania jednej zznajdujących się na naszej liście substancji medycznych:

  • 47.0, Leki wpływajace na gospodarke lipidową – fibraty
  • 200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
  • 35.0, Leki antyadrenergiczne działajace ośrodkowo – klonidyna
  • 200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
  • 178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
  • 197.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o krótkim działaniu