Ćwiczenia integracyjne – założenia do pracy magisterskiej


Ogłaszamy iż na kursie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Integracyjne polecamy następujące tezy do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja słownikowa : „Kobieta w poszukiwaniu tożsamości na podstawie powieści Gustawa Flauberta „Pani Bovary”” i „Obraz społeczeństwa polskiego w pierwszych komediach oświeceniowych”
  • zabawa zespołowa – „Uzależnienia wśród młodzieży szkolnej przyczyny i impliezcje społeczne” i „Media na Bałkanach i ich rola w ksztaltowaniu ogólnej świadomości kulturowej w różych społeczeństwach w różnych okresach”
  • zabawa językowa : „Polska okresu PRL-u widziana oczami dziecka na modelu komiksu „Marzi. Dzieci i ryby głosu nie mają” Marzeny Sowy” i Nowe Gry Symulacyjne oraz „Ikona – wizerunek Bogurodzicy”
  • zabawa komunikacyjna : „Formy wojen informacyjnych w nowych mediach” i „Pozytywiści wobec romantycznej tradycji”
  • zabawa menedżerska : „Warunki klimatyczne Sudetów” oraz „Komunikacja rocznego dziecka”
  • gra menedżerska : „Polki we współczesnym życiu politycznym” oraz „Walory turystyczne i kulturowe Lednickiego Parku Krajobrazowego”
  • gra komunikacyjna : „Obraz współczesnej młodzieży polskiej i japońskiej na podstawie ocenianych filmów” oraz „Miejsca walk polskich żołnierzy na zachodzie jako obiekty turystyki kulturowej:Arhem Driel – „O jeden most za daleko””
  • symulacja edukacyjna – „Zróżnicowanie promieniowania słonecznego na obszarze Polski ze szczególnym uwzględnieniem obszarów zurbanizowanych” i „Prawda życia, prawda ekranu – hiporzeczywistość w społeczeństwie współczesnym”
  • symulacja edukacyjna : „Gnieźnieńskie szyldy sklepowe a ustawa o języku polskim” i „Obraz Polski i Polaków w prasie brytyjskiej”