Ćwiczenia integracyjne – fundamenty teoretyczne do zaliczenia


Zawiadamiamy iż na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Integracyjne proponuje się tu przedstawione tematy do superwizji końcowej:

  • symulacja edukacyjna – „Stereotypy kobiet i mężczyzn w reklamie w Polsce i Stanach Zjednoczonych” i „Atrakcyjność turystyczna Antwerpii”
  • zabawa lingwistyczna – „Rozwój polskiego prawa konstytucyjnego po II wojnie światowej” oraz „Obraz Holocaustu w kinie europejskim”
  • zabawa komunikacyjna – „Autoprezentacja użytkowników portalu społecznościowego Facebook, na danych źródłowych z dwunastu dostępnych tablic” i Symulacje W Przemyśle i „Wykrywanie i lokalizacja przestrzenna śladów – systemy optoelektroniczne w pracy kryminalistycznej”
  • gra słownikowa – „Aspekty kultury młodzieźowej w Unii Europejskiej. Cele i zadania” i „Szlak Zamków Krzyżackich”
  • symulacja strategiczna – „Jak media oddziaływują na rozwój agresji u młodzieży” oraz „Cechy klimatu Pomorza Zachodniego”
  • symulacja biznesowa – „Atrakcyjność turystyczna Puszczy Knyszyńskiej” i „Warunki klimatyczne Islandii”
  • gra biznesowa : „Laserowe barwienie metali” i „Atrakcyjność turystyczna Antwerpii”
  • zabawa słownikowa : „Etos człowieka w kontekście przemian ustrojowo gospodarczych Polski na podstawie filmu „Edi” Piotra Trzskalskiego” i „Duszpasterstwo Wojska Polskiego”
  • symulacja słownikowa : „Kreowanie wizerunku femme fatale w literaturze europejskiej” i „Dialog międzykulturowy w programach Unii Europejskiej. Teoria, a praktyka”